همشهری آنلاین: عبارت حال خوش خواندن به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

شعار هفته کتاب امسال

به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نیکنام حسینی‌پور دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از انتخاب شعار این دوره خبر داد و با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری این مناسبت، گفت: یکی از دستور جلسات انتخاب شعار بود که پس از بررسی شعارهای پیشنهادی شعار «حال خوش خواندن» به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

وی افزود: این شعار با توجه به رویکرد برگزاری هفته کتاب در تشویق مردم به کتابخوانی به عنوان شعار این دوره انتخاب شد. هدف از برگزاری هفته کتاب ترویج کتابخوانی و تشویق مردم به مطالعه بیشتر است.

دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به تقارن برگزاری این دوره از هفته کتاب با هفته وحدت اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید داشتند که شعار انتخابی در فضای تشویقی و با نشاط انتخاب شود تا با فضای ایام هفته وحدت متناسب باشد.

همچنین نخستین نشست اعضای ستاد برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (نهم مهرماه) با حضور داریوش رضوانی مشاور فرهنگی و منابع انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و جمعی از نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد.

کد خبر 418158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha